
mgr Marzena Szulc - fizjoterapeuta
Jest absolwentką Akademii Medycznej w Gdańsku, Wydział Nauk o Zdrowiu, kierunek-Fizjoterapia. Uzyskała tam dyplom licencjata. Studia magisterskie ukończyła w Olsztyńskiej Szkole Wyższej im.Józefa Rusieckiego w Olsztynie. Jako fizjoterapeuta pracuje od 1999 roku,10 lat pracowała w środowisku z pacjentami wentylowanymi mechanicznie.
Od kilku lat prowadzi zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym. Swoją pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem. Jako nadrzędny cel stawia sobie dobro pacjenta. Całym sercem oddaje się dziecku wykorzystując swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie.
Uśmiech malucha i zadowolenie rodzica to najpiękniejsza zapłata za włożoną pracę.
mgr Aleksandra Klein - psycholog
Ukończyła studia psychologiczne ze specjalnością psychologii rodziny na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie uczęszcza na studia podyplomowe z zakresu seksuologii klinicznej. Regularnie podnosi swoje kompetencje uczestnicząc w kursach i szkoleniach tematycznych. Na co dzień pracuje w szkole ponadpodstawowej, lecz w swoim dorobku zawodowym ma również pracę w szkole podstawowej z oddziałem przedszkolnym.
Motto do jej pracy:
"Najpiękniejsze , co można dać dziecku, to korzenie do wzrostu i skrzydła do lotu"- autor anonimowy.
mgr Urszula Ładanaj - logopeda, terapeuta SI
Właściciel i dyrektor przedszkola Omnibusek w Redzie. Ukończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe oraz kursy kwalifikacyjne. Od wielu lat prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W swojej pracy wykorzystuje również wiedzę zdobytą na licznych kursach i szkoleniach. Jest terapeutą ręki ( stopień I i II) oraz praktykiem metody Tomatisa poziom 2. Ma uprawnienia do przeprowadzenia badania słuchu i przetwarzania słuchowego screaningowym audiometrem tonalnym oraz uprawnienia do prowadzenia terapii metodą Biofeedback. Jest również diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej oraz trenerem 1 stopnia zajęć Sensoplastyka ®. Koordynuje działania zespołów wczesnego wspomagania rozwoju w przedszkolu oraz wszystkich prowadzonych terapii w gabinecie LOGULA.
Mottem do jej pracy jest myśl Konfucjusza: „Kto zdobytą wiedzę pielęgnuje a nową bez ustanku zdobywa ten może być nauczycielem innych”
mgr Emilia Nalbach - neurologopeda
Jest absolwentką dwustopniowych studiów logopedycznych o specjalności neurologopedia. Uczestniczyła w wielu kursach, szkoleniach i konferencjach takich jak: „Podstawy wspierania osoby głucho-niewidomej”, „Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne”, „Integracja sensoryczna w terapii dzieci z autyzmem”, „Zaburzenia mowy u dzieci i młodzieży – aspekty medyczne, logopedyczne i psychologiczne”, „Makaton”, „Terapia motoryki ręki I i II stopień”, „Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne”, „Programowanie języka” i wiele innych. We wrześniu 2016 roku uzyskała tytuł praktyka Tomatisa (Poziom 1), a w 2018 roku uprawnienia do prowadzenia terapii metodą Biofeedback. Od lat zdobywa doświadczenie pracując zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. W celu uzyskania jak najlepszych efektów swojej pracy, dostosowuje materiały do możliwości i umiejętności uczestników terapii. Jest zwolenniczką holistycznego podejścia do pacjenta.
Motto: „Dzisiejszy człowiek, który żyje miłością i pięknem, to dziecko, które wczoraj żyło radością." Sir Ronald Russell
mgr Manuela Mielke, pedagog, terapeuta pedagogiczny
Jest absolwentką studiów pierwszego stopnia z edukacji wczesnoszkolnej i terapii pedagogicznej. Ukończyła również studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Gdańskim, na kierunku Pedagogika Specjalna o specjalizacji Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Od ośmiu lat związana z edukacją dzieci. Ukończyła liczne kursy i szkolenia, między innymi: „Innowacyjna metoda nauki czytania –inspirowana metodą M. Montesorii”, „Symultaniczno - sekwencyjna metoda nauki czytania”, „Metody aktywizujące do pracy z dzieckiem zdolnym”. Jest dla niej priorytetem podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności.
Na co dzień pracuje w szkole jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, prowadzi również zajęcia z zakresu terapii pedagogicznej oraz rewalidacji. Praca z dziećmi i możliwość obserwacji ich rozwoju daje jej mnóstwo satysfakcji i radości.
W pracy z dziećmi kieruje się przede wszystkim stworzeniem życzliwiej atmosfery, aby każde dziecko czuło się docenione i ważne.
mgr Monika Pacler
Jest absolwentką studiów o kierunku Pedagogika Rewalidacyjna z Wczesnym Wspomaganiem Rozwoju oraz studiów podyplomowych z Edukacji i Terapii Osób ze Spektrum Autyzmu z elementami Integracji Sensorycznej.
Ukończyła liczne kursy specjalistyczne, m.in. 3-stopniowy kurs Terapeuty Integracji Sensorycznej, Kurs Terapii Ręki i Zaburzeń Motoryki Małej I i II stopnia oraz posiada kwalifikacje jako praktyk metody Tomatisa poz.1.
Na co dzień pracuje jako nauczyciel współorganizujący kształcenie, terapeuta SI oraz pedagog specjalny w przedszkolu. Jej praca zawodowa jest ściśle związana z pasją- wspieraniem rozwoju dzieci i odkrywaniem ich potencjału. Prywatnie interesuje się malarstwem i fotografią, które pozwalają jej rozwijać wrażliwość i kreatywność.
Motto, które towarzyszy jej w pracy, brzmi:
"Ruch jest drzwiami do uczenia się"- Paul Dennison.